Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Rok szkolny 2018/2019 - realizacja działań z zakresu Standardu III

Rok szkolny 2018/2019 - realizacja działań z zakresu Standardu III

 

Problem priorytetowy: Niska  świadomość wśród dzieci w młodszym wieku szkolnym i ich rodziców w zakresie zdrowego odżywiania i wagi aktywności fizycznej

Kryterium sukcesu: 60% społeczności szkolnej (dotyczy klas I-IIII i przedszkolnej) stwierdziło, że zdrowo się odżywia i potrafi dokonywać dobrych wyborów

 Plan działań „Wiem co jem – więcej wiem”

 

 

 

 

Korzyści z naszych działań:

  • Dostarczono bogatą wiedzy na temat zdrowego stylu życia (kompetencje osobiste i z zakresu uczenia się)
  • Właściwie reagowano na nieodpowiednie zachowania innych (kompetencje społeczne)
  • Podniesiono poziom świadomości uczniów oraz osób dorosłych w zakresie indywidualnej odpowiedzialności za własne zdrowie (kompetencje osobiste)
  • Wyrobiono nawyk właściwego odżywiania, unikania nałogów (kompetencje osobiste)
  • Wdrażano do poszanowania własnego zdrowia (kompetencje osobiste)
  • Oddziaływano na różne zmysły ucznia, jego emocje (kompetencje w zakresie świadomości
    i ekspresji kulturalnej)
  • Ułatwiano dokonywanie trafnych wyborów (kompetencje osobiste, społeczne; kompetencje obywatelskie)
  • Utrwalano nawyk aktywnego spędzania czasu (kompetencje osobiste, kompetencje
    z zakresu przedsiębiorczości)
  • Przekonano dzieci, a przez nie rodziców i środowisko, że warto szanować zdrowie własne
    i innych (kompetencje osobiste, społeczne i z zakresu uczenia się)
  • Zachęcano do wspólnego działania: wyszukiwanie materiałów, wykonywanie gazetek, przygotowywanie prac konkursowych, uczestniczenie w zajęciach na temat zdrowego stylu życia (kompetencje społeczne, cyfrowe, z zakresu technologii, językowe, z zakresu czytania i pisania)
  • Kształtowano zainteresowania przekazywaniem zdobytych wiadomości i umiejętności innym ludziom (kompetencje społeczne)
  • Ograniczono i eliminowano wiele niewłaściwych zachowań (kompetencje społeczne)
  • Rozwijano empatii, wrażliwości na problemy innych (kompetencje społeczne)
  • Kształtowano osobowość ucznia pod kątem prawidłowego funkcjonowania w środowisku szkolnym i pozaszkolnym poprzez: budowanie poczucia własnej wartości oraz kształtowanie postaw asertywnych (kompetencje osobiste, społeczne)

 

  1. Trudności w realizacji naszych działań: brak

 

Data dodania: 2019-07-16 19:16:50
Data edycji: 2019-09-03 16:40:25
Ilość wyświetleń: 828

Konkursy

Zapraszamy do udziału w szkolnych konkursach!
Więcej informacji

Archiwum aktualności 2010-2018

Wejdź i zapoznaj się z archiwum aktualności naszej szkoły.
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy!
Więcej informacji
Bądź z nami
ePUAP: /SPStudzian/SkrytkaESP
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej